استاندار البرز در خصوص عزل و نصب شهردار کرج نظری ندارد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با اشاره به حواشی ایجاد شده توسط برخی رسانه نماها در خصوص عزل و نصب شهردار کرج، گفت: دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز بر این باور هستند که شوراهای اسلامی شهر پارلمان های محلی و منتخبان مردم هستند و مادامی که طبق قانون اقدام کنند، نیازی به دخل و تصرف در امور آنها نیست.

به گزارش همگام با البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا جهانشاهلو با اعلام این خبر، افزود: به طور قطع مانایی مدیران در پست ها، به تسلط آنها در امور کمک می کند و بهتر است که شوراهای اسلامی شهر با دقت و حساسیت ویژه ای به انتخاب شهرداران بپردازند.

وی ادامه داد: استاندار محترم، شهرداران را منتخب مردم می دانند و همواره تاکید دارند که آنها باید مورد حمایت شوراهای اسلامی شهر باشند تا با قدرت، برنامه های توسعه ای شهرها را دنبال کنند.

جهانشاهلو گفت: همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهر، منتخبان مردم هستند و با تکیه به اعتماد مردم باید بهترین تصمیم و رویکرد را به نفع مردم داشته باشند.

وی افزود: دکتر عبداللهی تا زمانی که روند امور شوراها طبق قانون باشد، هیچ گونه دخالتی در تصمیم گیری های این پارلمان محلی نخواهند داشت.

این مسئول اضافه کرد: شایعه پراکنی برخی رسانه نماها با اهداف خاصی صورت می گیرد از این رو به طور قطع ادامه این امر با برخورد قانونی از سوی نهادهای متولی همراه می شود.

وی گفت: از مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتظار می رود که هر چه سریع تر نسبت به ساماندهی رسانه ها اقدام کنند و از فعالیت افراد فاقد صلاحیت و شناسنامه کاری در حوزه رسانه جلوگیری کنند.

جهانشاهلو افزود: نباید اجازه دهیم که رسالت خبری با اهداف سودجویانه برخی افراد، در نظر مردم جلوه بدی پیدا کند.

 

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.