حمایت پارک علم و فناوری از طرح های استارتاپی

رییس پارک علم و فناوری البرز از حمایت پارک علم و فناوری از طرح های استارتاپی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از  کرج مهدی عباسی صبح امروز در رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان که در کارخانه بتن در مهرشهر کرج برگزار شد، اظهار داست : مراکز تحقیق و توسعه صنایع با هدف هرچه بیشتر تجاری سازی فناوری و اشتغالزایی از سوی این پارک مورد حمایت قرار می گیرد.

وی افزود: نگاه پارک علم و فناوری البرز توسعه همکاری پارک علم و فناوری البرز با مراکز تحقیق و توسعه صنایع مختلف به ویژه شرکت های فعال در بخش خصوصی است .
عباسی با بیان اینکه موفقیت در امر تجاری سازی که از ماموریت های پارک های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری است، عنوان کرد: تعامل، همکاری و مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است و ما آمادگی کاملان را داریم تا بستر حضور همه جانبه بخش خصوصی و شرکت های مختلف را در پارک علم و فناوری البرز فراهم کنیم.

رییس پارک علم و فناوری البرز با بیان اینکه ظرفیت شهرک‌های صنعتی در استان البرز بسیار زیاد است ، خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای ما ایجاد شهرکهای دانش بنیان است و صنایع و شرکت های خصوصی با استفاده از طرح های فناورانه باید موقعیتی را برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم کند تا با ورود نسل جوان رشد خوبی در حوزه اقتصاد داشته باشیم و از دیگر کشورهای پیشرفته عقب نمانیم.

وی با بیان اینکه طرح های روکش بتن نورانی،پوشش آبگریز،سنگ‌مصنوعی سبک،نانو تیتانیوم‌،تولید کفپوش با سیمان گوگردی،تولید بلوک سبک‌ با فوم بتن در دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان در شرکت ساختمانی،تولیدی و پژوهشی این کارخانه( اپتوس) ایران ارایه شد.
عباسی با بیان اینکه ۶ طرح فناورانه و خلاقانه در زمینه بتن و فرآورده های بتنی در این رویداد نیز ارایه شد و توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت، عنوان کرد: در این ارزیابی های داوران مواردی مانند: نوآورانه بودن محصول، سطح بلوغ فناوری، مزایای رقابتی محصول، سرمایه گذاری مورد نیاز، بازار یابی و راه های ارتباطی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.