خانه خود را به دوربین مداربسته مجهز کنید

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری باند سارقان منزل با ۱۲ فقره سرقت به ارزش ۵ میلیارد و۱۰۰میلیون ریال درشهرستان کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سرهنگ محمد نادربیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد ساختمان های نیمه کاره و خالی از سکنه در سطح شهر کرج و شکایت های مردمی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران در نهایت یک نفر از سارقان سابقه دار در حین سرقت در منطقه رجایی شهر کرج توسط واحد گشت کلانتری ۱۵ رجایی شهر دستگیر و به اداره پلیس آگاهی ارجاع شد که در ادامه تحقیقات متهم به ۱۲ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و خالی از سکنه با همدستی ۲ نفر دیگر از سارقان اعتراف کرد.

سرهنگ نادر بیگی اظهار کرد: با اعتراف متهم دو نفرسارق دیگر نیز که با مشارکت و همدستی یکدیگر اقدام به سرقت می کردند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

وی با بیان این که ارزش تقریبی اموال کشف شده ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: شیوه و شگرد سارقان به این نحو بود که با پرسه زنی درمحله های خلوت و شناسایی ساختمان های نیمه کاره و خالی از سکنه اقدام ب سرقت اموال  می کردند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار های پلیسی، حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل اجتناب کرده و از تجهیزات پیشرفته از جمله دوربین مداربسته، دزدگیر، درب های ضد سرقت وحفاظ مطمئن در پیشگیری از سرقت استفاده کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک به سرعت پلیس را در جریان بگذاردند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.