بومی‌سازی جنگ‌افرازها یکی از اقدامات شاخص نیروهای مسلح است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز: بومی‌سازی جنگ‌افرازها یکی از اقدامات شاخص نیروهای مسلح است

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با فرماندهان ارشد لشکر 23 تکاور که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیروهای مسلح و به‌ خصوص ارتش به نیروهای ارزشی تبدیل شدند.

وی در ادامه بابیان اینکه ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به «ارتش اسلام» تبدیل شد، گفت: «ارتش اسلام» که برای اولین بار توسط امام خمینی (ره)  بیان شد حاوی یک پیام و بار معنوی خاص است که این نیرو علاوه بر اقتدار و صلابت از تدین و رافت اسلامی نیز برخوردار است.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه تمام ارتش‌های کشورهای جهان از وظایف و ظواهر مشخصی برخوردارند گفت: روح کار ارتش در نظام جمهوری اسلامی با بقیه کشورهای دیگر جهان تفاوت دارد.

حسینی همدانی بابیان اینکه دفاع از ملت و کیان کشور غیر از انجام‌وظیفه یک عبادت است بیان کرد: اقدامات نیروهای مسلح از آغاز مأموریت تا اتمام آن عبادت خدای تعالی است.

وی بابیان اینکه نظام ما یک نظام انقلابی است، تصریح کرد: در این نظام انقلابی، ارتش به‌عنوان یک نیروی مردمی و متدین در تمامی جریانات مختلف خود را به‌خوبی نشان داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه «مکتبی بودن» و «آماده اقدام بودن» یکی از ویژگی‌های ارتش است  گفت: ارتش طی این سال‌ها به‌صورت جهادی به وظایف خود عمل کرده است.

حسینی‌همدانی بابیان اینکه اتکا به داخل و نیروی بومی یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح است گفت: بومی‌سازی جنگ افرازها یکی از اقدامات شاخص نیروهای مسلح بعد از پیروزی انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه امروز ارتش یک نیروی بصیر است گفت: ارتش ما، امروز موردتوجه جهان است و در موضع‌گیری‌ها و اقدامات با بصیرت کامل عمل می‌کند.

امام جمعه کرج  بابیان اینکه ارتش یکی از افتخارات نظام اسلامی بلکه جهان اسلام است  گفت: اگر ما در مسیر رسیدن به «تمدن نوین اسلامی» هستیم، ارتش ما نیز ما باید ارتش نوین اسلامی باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز عنوان کرد: ارتش جهت بصیرت افزایی نیروهای خود و همچنین برنامه‌ریزی برای آینده باید بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات پرتکرار فرمانده معظم کل قوا مثل جهاد تبیین را به‌عنوان چراغ راه خود انتخاب کند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.