هتل گاجره درآمد ارزی استان را بالا می برد

مدیر هتل گاجرهبا بیان اینکه این هتل دارای لوکیشن بسیار خوب در کرج و نزدیکی به پیست دیزین  است،گفت:هتل گاجره درآمد ارزی استان را بالا می برد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حمید رضا شمخالی در حاشیه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان البرز با بیان اینکه هتل گاجره بزرگترین هتل کوهستانی کشور است، اظهار داشت: این هتل در فضایی بالغ بر 122 هزار متر در جاده چالوس واقع شده است.

وی افزود: این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبایی است که نسبت به هتل های دیگر در هتل های کوهستانی حائز اهمیت است.

مدیر هتل گاجره با بیان اینکه این هتل دارای لوکیشن بسیار خوب در کرج و نزدیکی به پیست دیزین  است، عنوان کرد: این هتل در منطقه البرز مرکزی هست و به دلیل موقعیت کوهستانی که دارد می تواند جذب توریست فراوانی برای البرز داشته باشد.

 

شمخالی تصریح کرد: هتل بزرگ گاجره دارای 158 تخت ، رستورانی با ظرفیت 132 نفر است که میزبان مهمان این هتل بزرگ خاور میانه است.

وی ادامه داد: در فصل اسکی حدود 35 درصد ظرفیت هتل را مسافران خارجی به خصوص کشورهای اروپایی که صاحبان ورزش اسکی هستند تشکیل می دهند.

شمخالی عنوان کرد: با وجود گردشگران خارجی می توان درآمد ارزی بسیار زیادی این منطقه داشته باشد.

وی با بیا اینکه در حال حاضر 30 نفر در این هتل کار می کنند، گفت: ما قسمتی از این هتل را از دست داده ایم که در برنامه های آینده خود این قسمتها بازسازی می شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.