سارقان مدارس و آموزشگاه‌های البرز به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان اماکن خصوصی، آموزشگاه‌ها و مدارس غیردولتی با اعتراف به ۱۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سرهنگ محمد نادربیگی ظهر امروز اظهار داشت: در پی ارجاع چندین پرونده سرقت از آموزشگاه ها و مدارس غیردولتی در مناطق غربی شهرستان کرج به پایگاه دوم پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان در یک گروه دو نفره به وسیله یک دستگاه خودروی پراید فاقد پلاک ابتدا آموزشگاه های مستقر در مناطق خلوت را شناسایی کرده و در نیمه های شب از روی دیوار وارد اماکن خصوصی، آموزشگاه ها و مدارس غیر دولتی شده و اقدام به سرقت لوازمی از قبیل دینام و پمپ کولر، شیرآلات و ضایعات آهنی می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی- اطلاعاتی، رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این پرونده مشاهده کرده و با بررسی موضوع متوجه شدند که وی به جرم سرقت دستگیر و در حال حاضر در زندان به سر می برد.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام هماهنگی قضائی و انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتارف گشوده و به ۱۵۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، آموزشگاه های خصوصی و مدارس غیر دولتی با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری همدست متهم در شهر کرج، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات سه مالخر اموال مسروقه نیز در شهرستان های کرج و فردیس شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرزادامه داد:کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است را حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد می کنند.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به ادامه تلاش کارآگاهان برای شناسایی مالباختگان پرونده خاطرنشان کرد: استفاده از تجهیرات به روز و مدرن، از به سرقت رفتن اموال شهروندان پیشگیری می کند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.