مدیرعامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شد

طی مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، امیر سرتیپ دوم مسعود باقری به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع معرفی شد.

به گزارشپایگاه خبری همگام با البرز امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در این مراسم با تقدیر از اقدامات انجام شده در بنیاد تعاون وزارت دفاع، مهندس سید مهدی نامجوی مدیر عامل سابق بنیاد تعاون را نمونه یک مدیر جهادی و انقلابی عنوان و اظهار کرد: اجرای مدل مشارکت با بخش خصوصی و ثبت رکورد اجرای پروژه های سنگین در سطح نیروهای مسلح، درآمد پایدار در بنیاد تعاون، شفاف سازی و عدالت محوری با استفاده از سامانه های نرم افزاری، ساخت واحدهای مسکونی برای کارکنان فاقد مسکن و ارتقای کیفیت زیستی در مجموعه شهرک های سازمانی نمونه ای از اقدامات بارزی است که در این مدت کوتاه توسط ایشان به انجام رسیده و در حال پیگیری می‌باشد.

وی توسعه نیروی انسانی در بنیاد تعاون، جانشین پروری و جذب و شناسایی نیروهای کارآمد را از دیگر آثار ارزشمند این مدیر موفق برشمرد و تصریح کرد: رشد و توسعه عملکرد سازمانی در حوزه عمرانی، تنها بخش کوچکی از یک مسیر تحولی است که طی این چند سال در بنیاد تعاون شکل گرفته شده است.

امیر شعبانیان در این مراسم ضمن اهداء لوح تقدیر به مهندس نامجو، امیر مسعود باقری را به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع معرفی کرد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.