آلاینده های هوا در البرز کاهش می یابد

مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که تغییر شرایط جوی ، آلاینده‌های هوا تا روز پنجشنبه هفته‌جاری در این استان به تدریج کاهش می‌یابد.

آرش بهاروند احمدی در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن آسمانی صاف همراه با مه رقیق و به تدریج کاهش آلاینده‌ها را تا آخر هفته خواهیم داشت .

وی افزود: آسمان امروز استان به تدریج کاهش آلاینده،‌ صاف تا کمی ابری، مه رقیق ، کمترین و بیشترین دما بین ۲ تا ۱۴ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

همچنین وضعیت هوای استان فردا چهارشنبه، صاف تا قسمتی ابری، غبار محلی،‌ دمای کمینه و بیشینه بین سه تا ۱۵ درجه بالای صفر و کیفیت هوا قابل قبول خواهد بود.

وی اظهارداشت: آسمان پس‌فردا پنجشنبه استان،‌قسمتی ابری تا نیمه ابری، غبار محلی، به تدریج افزایش آلاینده‌ها ،‌دمای کمینه و بیشینه بین سه تا ۱۴ درجه بالای صفر،‌ کیفیت هوا قابل قبول و سرعت وزش باد ۱۶ کیلومتر در ساعت است .

روزجمعه آسمان البرزقسمتی ابری، غبار محلی ، کمترین و بیشترین دما بین ۲ تا ۱۴ بالای صفر،‌ کیفیت هوا به تدریج ناسالم برای گروه‌های حساس ، سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتردر ساعت و روزشنبه ،صاف تا قسمتی ابری، غبار محلی، دمای کمینه و بیشینه بین ۲ تا ۱۴ درجه بالای صفر،‌ کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.