مشکل ممنوعیت ترخیص مواد اولیه صنایع نساجی از گمرک‌ البرز برطرف شد

رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی ، پوشاک و چرم البرز ، از رفع مشکل حاد ممنوعیت ترخیص پارچه و مواد اولیه این صنایع از گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج یداله مالمیر ، رفع این مشکل را حاصل مصوبه اخیر و رایزنی شورای گفتگوی دولت‌ و بخش خصوصی البرز ، پیگیری های مستمر انجمن‌ نساجی استان و کسب موافقت معاون گمرک جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی این اقدام شایسته را نشانه تلاش موثر مدیران اجرایی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث مانع زدایی و پشتیبانی از تولید و تولید کننده دانست.

وی بروز مشکل ممنوعیت ترخیص کالای اشاره شده در گمرکات البرز را ناشی از صدور بخشنامه سراسری مورخ ۳ آبان ماه سال جاری گمرک جمهوری اسلامی ذکر نمود و از اینکه اجرای این بخشنامه مشمول استان البرز نشد ابراز خرسندی کرد.

رییس انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز گفت: خوشبختانه‌ این چالش که با اعتراض به حق تولید کنندگان همراه شده بود با همت و تلاش مسوولان در مدت کمتر از سه هفته برطرف شد.

مالمیر گفت: درصورتی که این چالش برطرف نمی شد تولید کنندگان مجبور بودند برای ترخیص کالاهایشان ضمن مراجعه‌ به خارج از استان ، دوری مسافت ، دوندگی اداری مضاعف ، اتلاف وقت و سرگردانی را تحمل کنند.

وی از استاندار سابق ، اعضای شوراي گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز و معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران و رییس گمرک استان که برای رفع این مشکل حاد فعالان صنایع نساجی، پوشاک و چرم استان را یاری دادند تشکر کرد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.