اگر بانوان محور و پرچم دار عرصه فرهنگ باشند فضای خانه و خانواده فرهنگی می‌شود

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و برای تحقق این امر با عزم جدی برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کنیم.

به گزارشپایگاه خبری همگام با البرزاز کرج  حجت‌الاسلام محمد قمی بعد از ظهر پنچ‌شنبه در آئین افتتاح «کتابشهر کرج» اظهار داشت:امیدواریم خداوند متعال به این جنس کسب و کار برکت دهد، چراکه متاع ارزنده فکری و فرهنگی که عمدتاً به راحتی چاپ می‌شود، در اختیار جوانان به خصوص بانوان کشور ما قرار می‌گیرد.

وی افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و برای تحقق این امر با عزم جدی برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کنیم.

قمی گفت: کتاب به عنوان اصیل‌ترین عنصر فرهنگی به شمار می‌رود که در طول زمان با وجود تغییر شکل رسالت اصلی خود را یعنی انتقال سرمایه‌های تمدنی را از دست نداده است.

وی اظهار کرد: ای کاش در سیاست‌های ابلاغی اولویت مضاعفی برای بانوان کشور ما در نظر گرفته شود تا دسترسی آنها به محصولات کتاب و کتاب خوانی بیش از پیش باشد.

قمی گفت: بر این اساس برای اینکه این امر محقق شود، نه فقط معنویت و سبک زندگی بلکه پیشرفت فرهنگی ما دست بانوانی است در این مسیر در جهت رشد فرزندان و همسران شأن گام بر می‌دارند.

وی گفت: اگر بانوان محور و پرچم دار عرصه فرهنگ باشند فضای خانه و خانواده فرهنگی می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.