طرح ملی مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج  در حاشیه اولین مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی در سطح کشور حسین فلاح نژاد در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت: این مرکز ارتباط فعالان رشته‌ های مختلف مشاغل خانگی با کارفرمایان صنایعی که در برون سپاری فعالیت دارند برقرار می کنئد و زمینه تبدیل مشاغل خانگی به بنگاه های اقتصادی را فراهم می سازد.

وی با اشاره به اینکه این امر بستری برای بازاریابی صاحبان مشاغل خانگی فراهم می کند، افزود: مرکز ساماندهی مشاغل خانگی در البرز حرکتی مهم در ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی در پوشش مشاغل خانگی است و سبب رونق این امر در حوزه پشتیبانی از مشاغل خانگیمی شود.

مدیرکل تعاون،‌ کار ورفاه اجتماعی البرز با اشاره به اینکه هدف ما ارائه آموزش های لازم برای ایجاد کننده های مشاغل خانگی است تا آنها بتوانند برای عرضه محصولات تولیدی خود نگران ورود به بازارهای فروش نباشند.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه اولین مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی در سطح کشور در البرز افتتاح شده است، گفت: وقتی فردی محصولی را در حوزه مشاغل خانگی تولید می کند چون از تجربه لازم برخوردار نیست ممکن است در فروش آن دچار مشکل شود، لذا ما برای رفع این مشکل روش های صحیح بازاریابی را به آنها آموزش می دهیم و بازار فروش را به آن نشان می دهیم.

وی با بیان اینکه در واقع این مرکز پکیج کاملی را برای متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی فراهم کرده است عنوان کرد: مرکز ساماندهی توسعه مشاغل خانگی البرز یک طرح ملی در بستر توسعه این مشاغل محسوب می شود و ظهر امروز با حضور معاونین توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون و جهاد دانشگاهی کشور و جمعی از مدیران استان در کرج افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این افراد که در این بازار حضور دارند و دارای مشاغلی خانگی هستند ترتیبی داده شده که وارد فضای مجازی مانند دیجی کالا شوند، گفت: در این بازار غرفه های ثابت و متغیر بیش از 30 غرفه بوده است و. اولویت با کسی است که از مدتها پیش در حال فعالیت در مشاغل خانوادگی بوده اند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.