دستور پایان محدودیت‌های شبانه هنوز به پلیس ابلاغ نشده است

سرپرست پلیس راهور کرج گفت: دستور پایان محدودیت‌های شبانه و بین استانی باید از سوی ستاد ملی کرونا صادر و به وزارت و به پلیس راهور ابلاغ شود و هنوز ابلاغ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج علی محمدآقاجانی، سرپرست پلیس راهور کرج، امروز در جمع خبرنگاران استان البرز در خصوص محدوریت‌های تردد شبانه خودروهای شخصی،اظهار داشت: ما تابع دستورات ستاد ملی کرونای کشور هستیم. طرح محدودیت‌های کرونایی و اعمال قانون در این خصوص با دستور ستاد ملی کرونا اجرا شده  و هر تغییری باید از طریق  ستاد ملی کرونا به وزارت کشور و پلیس راهور ناجا ابلاغ شود و هنوز هیچ  دستوری در این خصوص ابلاغ نشده است.

وی افزود: محدودیت های تردد شبانه و تردد بین استانی همچنان برقرار است و هیچ ابلاغی مبنی بر پایان آن هنوز اعلام نشده و تنها در حد یک خبر بود است.

آقاجانی در ادامه یادآور شد: محدودیت‌های تردد شبانه و محدودیت‌های بین استانی شامل خودروهای حمل و نقل بار و خودروهای عمومی مثل تاکسی‌ها نمی‌شود و این خودروها در هر ساعت از شبانه روز اجازه تردد دارند.

گفتنی است روز گذشته خبری مبنی بر لغو محدودیت‌های شبانه کرونایی برای تردد خودروهای شخصی در برخی شهرها که واکسیناسیون به صورت شبانه روزی انجام می‌شود به نقل از سخنگوی ستاد ملی کرونا در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد که با استقبال قابل توجهی از سوی هموطنان مواجه شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.