هزار پایگاه در محلات استان به پایگاه سلامت تبدیل شده است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: هزار پایگاه در محلات استان را به پایگاه سلامت تبدیل کرده‌ایم تا در هر محله با شناسایی بیماران تمامی خدماتی که نیاز دارند اعم از دارو، بسته‌های حمایتی-بهداشتی و حتی کپسول اکسیژن را در اختیار آنان قرار دهیم تا نیازی به تردد در جامعه نداشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج سردار علیرضا حیدرنیاصبح امروز در بازدید از مرکز واکسیناسیون شهرستان نظرآباد با بیان اینکه متأسفانه در پیک پنجم کرونا شاهد از دست دادن روزانه تعداد زیادی از هموطنان هستیم، اظهار داشت: سپاه و بسیج در مرحله سوم طرح حاج قاسم سلیمانی برای کمک به شبکه بهداشت و درمان دو هدف اصلی قطع زنجیره ویروس و کمک به افزایش سرعت واکسیناسیون را دنبال می‌کند.

وی افزود: در همین راستا، هزار پایگاه در محلات استان را به پایگاه سلامت تبدیل کرده‌ایم تا در هر محله با شناسایی بیماران تمامی خدماتی که نیاز دارند اعم از دارو، بسته‌های حمایتی-بهداشتی و حتی کپسول اکسیژن را در اختیار آنان قرار دهیم تا نیازی به تردد در جامعه نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم زنجیره انتقال را قطع کنیم به اینکه در روزهای آینده بیماری کنترل شود خوشبین هستیم.

حیدرنیا در ادامه به همکاری مجموعه سپاه و بسیج برای افزایش سرعت واکسیناسیون هم اشاره و اعلام کرد: در این زمینه برای هفته‌های آینده که واکسن زیادی تهیه شده است باید با راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون شاهد ازدحام نباشیم و بتوانیم هر چه سریعتر جمعیت زیادی را واکسینه کنیم.

فرمانده سپاه البرز در پایان گفت: مطمئن هستیم اگر هم افزایی صورت بگیرد توان ما به مراتب بیشتر از قدرت ویروس خواهد بود و به همه هم استانی‌ها قول می دهم که مسئولین تا مرحله ریشه کن شدن ویروس پای کار خواهند بود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.