۱۴ مرکز واکسیناسیون کرونا توسط سپاه در البرز راه اندازی شد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: سپاه و بسیج در بحران کرونا هر آنچه در توان دارد را پای کار آورده‎ و به مجموعه درمان هم اعلام کرده‌ایم هر نیازی  اعم از تجهیزات و نیروی انتسانی داشته باشند آمادگی داریم که در اختیار شبکه بهداشت قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز کرج سردار علیرضا حیدرنیا صبح امروز در حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون کرونا در مراکز ایجاد شده توسط سپاه استان اظهار داشت: ما در پیک پنجم کرونا هستیم که پیک بسیار خطرناکی است.

وی افزود: امروز در سالن شهید عسکری در حوزه شهید کیانپور حضور یافتیم. این مرکز سه ماه است راه اندازی شده در اختیار مجموعه درمان استان قرار گرفته است.

حیدرنیا با اشاره به بازدید از روند واکسیناسیون در مراکز ایجاد شده توسط سپاه، گفت: روند واکسیناسیون مناسب و نظم و انضباط خوبی در سالن‌ها برقرار است. در این سالن ازدحام و تراکم نداشتیم و به هر میزان واکسن تهیه شود این مرکز قادر است واکسیناسیون را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در این بحران هر آنچه در توان دارد را پای کار آورده‎ و به مجموعه درمان هم اعلام کرده‌ایم هر نیازی  اعم از تجهیزات و نیروی انسانی داشته باشند آمادگی داریم که در اختیار شبکه بهداشت قرار دهیم.

فرمانده سپاه البرز ادامه داد: هفته گذشته هشت مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط بسیج و سپاه در سراسر استان راه اندازی شد و شش مرکز هم این هفته هم راه اندازی می‌شود و به شبکه واکسیناسیون استان اضافه خواهد شد.

وی افزود: اگر واکسن به میزان کافی تامین شود که به نظر می رسد در حال تامین است پیش بینی حجم حضور جمعیت بیشتری را باید داشته باشیم.

وی در خصوص آغاز فاز سوم طرح شهید سلیمانی هم گفت: فاز سوم طرح شهید سلیمانی علاوه بر کمک به واکسیناسیون سراسری به دنبال کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس هم هست و بر همین اساس کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد و در قالب طرح شهید سلیمانی هدفمند سازماندهی شد تا افرادی که به بیماری دچار می‌شوند توسط هزار پایگاه شناسایی و کلیه خدمات اعم از دارویی و معیتشی از سوی بسیجیان ارسال شود تا بتوانند دوران قرنطینه را در منزل طی کنند.

 

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.