۵۰ هزار سبد بهداشتی به ارزش ۶۶ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در طرح اطعام و احسان حسینی البرزی‌ها ۱ میلیون و ۵۳۸ هزار پرس غذای گرم، ۵۲ هزار سبد کالا و ۵۰ هزار سبد بهداشتی به ارزش ۶۶ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کردند.

رضا لشینی،در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی باهدف اطعام نیازمندان و مددجویان در ماه محرم و صفر است، اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) البرز با همکاری ۲۰۸ مرکز نیکوکاری و خیران، ۱ میلیون و ۵۳۸ هزار پرس غذای گرم، ۵۲ هزار سبد کالا و ۵۰ هزار سبد بهداشتی به ارزش ۶۶ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه طرح اطعام و احسان حسینی در این استان  هم‌زمان با سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده، افزود: با توجه به همگیری ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار این بیماری ضمن رعایت  کلیه پروتکل های بهداشتی در تمامی  آشپزخانه‌های  اطعام  حسینی، این نذورات با هماهنگی گروه‌های جهادی، بسیج، هیات‌ها، تکایا  بین مددجویان و نیازمندان البرزی توزیع ‌شد.

لشینی گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۳۵۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این رزمایش است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.