کلاهبردار و وکیل قلابی را شناسایی کنید

پلیس آگاهی استان با انتشار تصویر فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، برای طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سرهنگ “محمد نادربیگی” رئیس پلیس آگاهی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های اولیه محرز شد که متهم با تبلیغ با عنوان مشاوره رايگان در فضای مجازی خود را وکیل پایه یک دادگستری معرفی و پس از شناسایی سوژه های خود، با چرب زبانی مالباختگان را تحت تاثیر قرار داده و مقداری وجه نقد دریافت کرده و متواری می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی، درنهایت مخفیگاه متهم در منطقه “حصارک کرج” شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری با این شیوه، اظهار داشت: تلاش کارآگاهان برای کشف کلاهبرداری های احتمالی و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج، تصویر بدون پوشش این متهم به منظور شناسایی توسط مالباختگان در رسانه ها منتشر می شود، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند تقاضا می شود برای شناسایی و طرح شکایت به پلیس آکاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.