۳۰۵ میلیارد تومان به ناوگان حمل و نقل سنگین تسهیلات بانکی پرداخت شده است

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز گفت:طی دو سال گذشته با توجه به مدیریت جدید و شیوع کرونا 717 فقره تسهیلات به میزان  ۳۰۵ میلیارد تومان به ناوگان حمل و نقل سنگین خدمات داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج علی غیاثی ظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در بانک توسعه تعاون برگزار شد اظهار داشت: طی ۱۲ سال اخیرتوانسته ایم  رضایت نسبی مشتریان را جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون صد در صد دولتی است، افزود: هدف ما ارتقا و توسعه بخش تعاون و سهم تعاونی ها از اقتصاد ملی است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز با بیان اینکه این بانک در سال ۱۳۸۸ با رای نمایندگان مجلس تاسیس شد در قامت یک بانک در پوشش صندوق تعاون کشور ارائه خدمت می کرد، گفت: هدف حمایت از توسعه بخش تعاون است و بخش تعاون از سال ۹۸ تا کنون بالغ بر ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است که از این مبالغ ۵۰۷ مورد به شرکت های تعاونی و اشخاص حقوقی داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش صنعت و معدن3 هزار ۱۸۸ فقره تسهیلات داده شده استف عنوان کرد:  در بخش کشاورزی ۱۹۶ فقره تسهیلت، در بخش خدمات و بازرگانی 4500 و در بخش مسکن 3313 و در سایر بخش ها 9 فقره پرداختی  داشته ایم.

غیاثی با بیان اینکه  تعداد 484 فقره تسهیلات ازدواج طی دو سال گذشته به میزان 23 ملیارد تومان  پرداخت شده است، گفت: طی دو سال گذشته با توجه به مدیریت جدید و شیوع کرونا 717 فقره تسهیلات به میزان  ۳۰۵ میلیارد تومان به ناوگان حمل و نقل سنگین خدمات داده شده است.

وی ادامه داد: در سایر تسهیلاتی که پرداخت شده است هزار و 600 ملیارد تومان ارقام تسهیلاتی ما را تشکیل می دهد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.