گازرسانی به ۱۴ روستای طالقان 70 درصد پیشرفت داشته است

سرپرست شرکت گاز البرز گفت: تا کنون اجرای پروژه‌های گازرسانی به ۱۴ روستای بالا طالقان بیش از ۷۰ درصد و هفت روستای جاده چالوس نیز حدود ۱۵ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم بخشی از این پروژه ها تا پایان سال به بهره برداری برسد.

سهراب نجار در گفت ‌و گو باپایگاه خبری همگام با البرز از کرج اظهار داشت: در حال حاضر ۹۹.۹ درصد خانوارهای شهری  و ۸۶.۵ خانوارهای روستایی البرز از نعمت گاز برخوردارند.

وی افزود: تنها در سه ماهه اول امسال ۶۹۰۰ مشترک جدید به استان اضافه شده که ۶۴۰۰ مورد از آنها مشترک شهری و ۵۷۹ مشترک نیز روستایی بوده اند.

وی توضیح داد: در حال حاضر تنها شهر فاقد گاز البرز آسارا است که بسترسازی لازم برای اجرای عملیات گازرسانی به آن صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه عملیات گازرسانی به ۶۹ روستای استان هم در حال انجام است، گفت: تا پایان خرداد ماه سه روستا در استان به گاز متصل شدند و عملیات گازرسانی به سایر روستاها هم با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

سرپرست شرکت گاز البرز توضیح داد: تا کنون اجرای پروژه‌های گازرسانی به  ۱۴ روستای بالا طالقان بیش از ۷۰ درصد و هفت روستای جاده چالوس نیز حدود ۱۵ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم بخشی از این پروژه ها تا پایان سال به بهره برداری برسد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.