شورای شهر دوره ششم باید ارزش افزوده برای نظام داشته باشد

عضو شورای اسلامی شهرکرج گفت: رفتار اعضای دوره ششم شورای شهر باید ارزش افزوده برای نظام داشته باشد و هزینه برای انقلاب درست نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری  همگام با البرز از کرج،حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که امروز در صحن علنی شورا برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: با انتظاراتی که از شورای انقلابی شهر می رود حرکت در مسیر انقلاب و پیروزی از منویات رهبری بایستی اولویت خدمت رسانی به مردم قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تذکر اخیر امام جمعه کرج افزود: تذکر امام جمعه محترم را که فرمودند مقبولیت و اعتماد مردم به شما تا وقتی است که در مسیر انقلاب و ارزشهای آن و تبعیت از ولی فقیه محترم گام بر می دارید را سرلوحه برنامه ها قرار دهیم و با اسم انقلابی گری بر خلاف شاخص های انقلابی عمل نکنیم.

حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: رفتار ما باید ارزش افزوده برای نظام داشته باشد و هزینه برای انقلاب درست نکنیم لذا از ابتدا شناسایی وضعیت موجود سپس طراحی وضعیت مطلوب و تدوین فرآیند رسیدن به وضعیت مطلوب مد نظر قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب های اخیر سرپرست شهرداری اشاره کرد و افزود: سرپرست شهرداری ضمن توضیح در خصوص عزل و نصب ها مبنای این مسئله و تغییرات را بیان کند و اساساً انتظار داریم که انتصابات مبنایی داشته باشد و بدانیم که چه فرایندهایی موجب تغییرات می شود و همانطور که قبلاً گفته شده بنای دخالت در این زمینه وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهرکرج به تدوین سند پیشرفت توسعه راهبردی شهری کرج اشاره و خاطرنشان کرد: از شورای دوره ششم درخواست دارم تا یکی از سیاست های دوره ششم شورای شهر اسلامی شهر کرج را تدوین سند توسعه راهبردی شهری شهر قرار دهند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.