کشف بیش از 13 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف 13 مواد مخدر از نوع شیشه و دستگیری 3 نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سرهنگ “کامران ملکی اظهار داشت: در پي اعلام خبری مبني بر اينکه فردي در شهرستان فرديس مقادير قابل توجهي مواد مخدر از نوع شیشه را قصد توزيع در بين مشتريان خود را دارد موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: اکيپي از مامورين پس از اطمينان از صحت خبر و اخذ حکم قضايي به آدرس اعلامي اعزام و با رعايت موازين شرعي و قانوني وارد کارگاه وی شده که در بازرسي از آنجا موفق به کشف مقدار 13کیلو و75 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و دستگیری 3 نفر گردیدند.

سرهنگ ملکی ادامه داد:در پی دستگیری متهم و در بازجویی از او ، مخفیگاه سایر قاچاقچیان مشخص و با کسب دستور قضایی و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار 10کیلو و 15 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس ضبط و توقیف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در خاتمه با تاکيد بر قاطعيت پليس در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آينده از تهديد بزرگ مواد مخدر صنعتي و روانگردان را مشروط به همكاري و مشاركت فعال آحاد مردم و دستگاه هاي مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع و تولید انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.