بسیاری از شرکت های دانش بنیان توانسته اند جای خود را در بازار فروش باز کنند

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: بسیاری از شرکت های دانش بنیان مسیر بلوغ خود را طی کرده و توانسته اند جای خود را در بازار فروش باز کنند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سورنا ستاری در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شاهد وقوع اتفاقات خوبی در حوزه اکوسیستم دانش بنیان البرز هستیم که این امر حاصل تلاش جمعی مسئولان این استان است.

وی ا فزود: شاهد حرکت عجیبی در مسیر رشد شرکت های دانش بنیان کشور هستیم؛ به طوری که تعداد این شرکت ها به علاوه شرکت های خلاق به هشت هزار مورد می رسد.

ستاری عنوان کرد: بسیاری از این شرکت های دانش بنیان مسیر رشد و بلوغ خود را طی کرده اند  و با عرضه محصولات با کیفیت به فروش خوبی دست پیدا کرده اند.

این مسئول تاکید کرد: بسیاری از این شرکت ها با گذشت چندین سال از فعالیتشان توانسته اند به خوبی اعتمادسازی کرده و بازار خوبی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه قدرت اصلی هر کشور به تعداد شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی آن بستگی دارد، گفت: اگر فعالیت این شرکت ها متوقف شود چیزی از کشورها باقی نمی ماند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: امروز کشورهایی قدرتمند و پیشرو هستند که به توسعه شرکت های دانش بنیان و  در مجموع حوزه تکنولوژی توجه خاص دارند.

وی توضیح داد: از چند سال پیش این روند در ایران هم شروع شده و با سرعت قابل قبولی پیش می رود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.