جرائم به عنف در استان البرز کاهش یافته است

حسین فاضلی هریکندی صبح امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با اشاره به تعامل و همکاری بی نظیر دادگستری و نیروی انتظامی استان البرز اظهار داشت: بدون این تعامل، انجام ماموریت‌های سازمانی دو مجموعه ممکن نیست.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر اینکه دادگستری و نیروی انتظامی دارای بیشترین تعاملات بین مجموعه ای هستند ، بیان کرد: لازم است با تقویت زیرساخت‌های هوشمند، این تعامل سرعت و انسجام بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه استان البرز نخستین دادگستری در کشور بود که دادرسی الکترونیکی را آغاز کرد، عنوان کرد: به دلیل وجود زیرساخت‌ها در زمان شیوع کرونا، مشکلی در انجام دادرسی الکترونیکی نداشتیم و اکنون رتبه دوم دادرسی الکترونیکی کشور متعلق به استان البرز است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره  به برخی از نتایج تعامل و همکاری دو مجموعه از جمله تشکیل قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرایم خاص اشاره و تاکید کرد: در نتیجه این همدلی و هم افزایی برای تامین امنیت مردم استان، اقدامات قرارگاه منجر به این شد که بر خلاف روند کشوری، میزان وقوع جرایم به عنف در استان کاهش داشته باشد.

وی گفت: تلاش و همراهی نیروی انتظامی در کمک به احقاق حقوق عامه، مقابله با جرایم محیط زیست و تغییر کاربری‌های غیرمجاز به عنوان ضابط قضایی از اقدامات قابل تقدیر این نیرو در استان البرز است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.