هر ۱۰ روز یک‌پروژه در گرمدره افتتاح می شود

به‌گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های پیست دوچرخه سواری، باغ راه، ایستگاه تندرستی، زمین بازی کودک، نورپردازی، ایستگاه غذای خوشمزه و پارکینگ موقت در گرمدره
با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، امام جمعه، خانواده شهدا و ایثارگران،روحانیون، پلیس راهور و مردم شریف گرمدره عصر امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این آیین دکتر دادخواه شهردار گرمدره ضمن اشاره به مشخصات این پروژه ها گفت: از همکاران خود در واحد خدمات، عمران، روابط عمومی و …که در مدت ۲۰ روز این پروژه ها را تکمیل و به بهره برداری رساندند تشکر میکنم و امیداورم با یاری خداوند بتوانیم در طول سال جاری تعدادی دیگر پروژه ها را نیز بعد از انتخابات به سرانجام‌ برسانیم.

دادخواه ادامه داد: در حدود ۵۰ روز باقی مانده هر ۱۰ روز یک پروژه افتتاح و به بهره برداری رسیده و به مردم گرمدره تقدیم‌خواهد شد تا در راه خدمت رسانی به مردم آن ‌چه را که شایسته است برآورده نماییم.

شهردار گرمدره در آخررگفت: طول باغ راه ۷۵۰ متر و طول پیست دوچرخه سواری نیز۶۰۰ متر می باشد.

امام جمعه گرمدره نیز در این آیین گفت: خوشحالیم که شهرداری در کمتر از ۲۰ رو چنین پروزه های زیبایی را در اختیار شهروندان قرار دادند.

حجازی نیا بیان کرد:خوشحالیم که ولی نعمتان خوبی را در کشور و شهرمان داریم.

این‌مسوول اظهار کرد:امیدوارم این پروژه‌ها در دیگر نقاط شهر نیز به صورت جهادی کلیدی بخورد چرا که همه شهروندان نیاز به چنین‌ فضاهایی دارند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها تصریح کرد: روز جمعه با حضور در انتخابات کاری کنیم که آیندگان به رای مان خصوصا در ریاست جمهوری که ۴ سال کشور را به آنها خواهیم سپرد با انتخاب درست نزد خداوند و شهدا روسفید باشیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام / شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.