مرکز نیکوکاری تخصصی مادروابسته به بیمارستان کمالی افتتاح شد

مرکز نیکوکاری تخصصی مادر وابسته به بیمارستان کمالی با هدف ارائه خدمات درمان زنان و زایمان ، ناباروری و نازایی ، و آزمایشات ژنتیک به مددجویان و نیازمندان البرزی افتتاح شد .

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمدی فرد با اشاره به هزینه درمان ناباروری و زنان در زوج های جوان اظهار داشت: مرکز نیکوکاری مادر در بیمارستان کمالی به‌عنوان نخستین مرکز درمانی تخصصی ناباروری دراستان البرز خدمات بیماری های زنان و زایمان ، آزمایشات ژنتیک و درمانی ناباروری برای مددجویان و نیازمندان ارائه می کند .

محمدی فرد با بیان اینکه مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا به‌عنوان نخستین مرکز درمانی تخصصی ناباروری دولتی زیر نظر جهاد دانشگاهی فعالیت می کند، افزود: : هزینه مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان در استان البرز از محل کمک خیرین ، بخش عمده ای از هزینه درمانی کمیته امداد و تخفیف بیمارستان تامین می شود .

وی با اعلام اینکه اهداف‌کلي برای حمایت از زوج نابارور کمک به افزایش نرخ رشد جمعيت است گفت : برقراری دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری ،كاهش پرداخت مردم برای درمان نابارور و بهبود كيفيت ارائه خدمت به مددجویان و نیازمندان از جمله مهمترین اهداف تاسیس این مرکز نیکوکاری می باشد .

محمدی فرد همچنین در مورد طرح تغذیه مادران باردار وشیرده گفت : این طرح با هدف بهبود تغذیه مادران باردار نیازمند و پیشگیری از تولد نوزادان با وزن کم و همچنین تقویت مادران برای دوران شیردهی آغاز شده است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.