فعال سازی ظرفیت های تبلیغاتی استان در راستای مشارکت افزایی و تحقق سیاست های انتخاباتی کشور

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با اشاره به نقش مهم رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها در جلب مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات گفت : با دستور نماینده عالی دولت در استان زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از اهداف محوری کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد رضا جهانشاهلو در نشست ويدئو كنفرانس وزارت کشور که با حضور مديران كل استانداري هاي سراسر كشور برگزار شد، اظهار داشت: با ابلاغ شرح وظایف کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات از سوی وزارت کشور کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان و همکارانم در مجموعه روابط عمومی در تلاش هستیم تا از طریق ظرفیت سازی مستمر برای پوشش برنامه های ستاد انتخابات از طریق رسانه های رسمی استان اهتمام لازم را داشته باشیم.

وی افزود: اعمال وحدت رویه و هماهنگ سازی روابط عمومی فرمانداری ها در امر اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات ، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع رسانی روند اجرایی انتخابات ستاد، استان و شهرستان، ارتقای تعامل با اصحاب رسانه در استان در قالب تشکیل نشست های غیر رسمی، تشکیل گروه یا گروه های مجازی و بازدید از دفاتر رسانه ها بمنظور تعمیق همکاری اصحاب رسانه استان با روند اجرایی انتخابات در دستور کار قرار دارد.

جهانشاهلو تصریح کرد: در راستای هم افزایی و مشارکت حداکثری ویبینار آموزشی بصیرت افزایی در انتخابات با حضور مدیران دستگاههای اجرایی برگزار می شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی همچنین تصریح کرد: در این راستا مکاتبه با صدا و سیمای استان برای مدیریت و هماهنگی انجام گفتگوهای رسانه ای و مصاحبه های رئیس و مسئولان ستاد انتخابات در راستای تشریح برنامه زمانی بندی فرایند اجرایی ثبت نام شورای شهر و روستا صورت گرفته و برنامه ریزی و بهره گیری از روش‌های نوین و مدیریت تبلیغات و آگاهی در این خصوص ۳۰ طرح تبلیعاتی تهیه و تدوین شده که روزانه در فضای مجازی و پایگاه ها منتشر می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در ادامه گفت: کمیته اطلاع رسانی تعامل مطلوب با مرکز صدا و سیمای، ایرنا دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر رسانه های فعال و پویا در استان در جهت اطلاع رسانی روند اجرایی و محتوای انتخابات دارد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.