نام فاتح بر سر در تمام موقوفات آن مرحوم حک می شود

مدیرعامل بنیاد خیریه فاتح از نام گذاری موقوفات مرحوم فاتح در البرز خبر داد

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز  از کرج محمد باقر هوشیار مدیرعامل بنیاد خیریه فاتح ظهر امروز در نشست خبری که در خانه هنرمندان کرج برگزار شد، اظهار داشت: انتخاب خانه هنرمندان با علم محدودیت های بسیار در این مکان باد و خاطره مرحوم فاتح را زنده نگه می دارد.

 

وی با اشاره به اینکه شخصیت مرحوم فاتح در کرج خاص تمرین و ناب تمرین خروجی را در بین مردم دارد و در طول سالهای اخیر که بنیاد فات۳ح فعالیت داشته چطور شخصیتی با چنین ویژگی بزرگداشت و نکو داشت گرفته نشده است،افزود: بسیاری از مدیران استانی و کشوری زمانی که با بنیاد فاتح آشنا می شدند از شخصیت این انسان برجسته تعریف و تمجید می کردند و تمام مسئولین در استان با برگزاری بزرگداشت مرحوم فاتح موافق و همراه بودند.

 

مدیرعامل بنیاد خیریه فاتح با بیان اینکه خدماتی که مرحوم فاتح در طول زندگی خود برای کرج انجام داده بی نظیر و شایسته تقدیر است, بیان کرد: ساخت کارخانجات و فضای کسب کار و موقوفات این مرحوم بسیار حائز اهمیت بوده است.

 

وی با بیان اینکه در حوزه درمان بیمارستان شهید مدنی از دیگر موقوفات این مرحوم بوده است،گفت: مسجد رسول اکرم،نام ف ساخت ۱۷ مدرسه، دارالایتام فاطمته الزهرا از دیگر اقدامات مرحوم فاتح در کرج بوده است.

 

مدیر عامل بنیاد خیریه فاتح با توجه به اینکه در گذر زمان موقوفاتی که از مرحوم فاتح به جای مانده بود آرام آرام حذف شده است و این مسئولیت ما را سنگین تر نموده است,بیان کرد: قرار بر این است تا نام فاتح بر تمام سر دری که این مرحوم آنها را ایجاد نموده است نوشته شود.

 

وی با بیان اینکه در این بزرگداشت اهدا نشان فاتح به افرادی که تاثیرگذار در این حوزه بودند اهدا شده و طی کارگروهی ارزیابی های این افراد انجام می شود،خاطرنشان کرد: بنیاد خیریه فاتح تمام اموال مرحوم فاتح را سرپرستی نمی کند.

 

وی با توجه به اینکه ۱۲ هزار متر فضای گل باغ فاتح بوده و ۳/۴آن در دست اوقاف کرج قرار دارد که محل دفن آرامگاه در دست شرکتی به نام آبادانی جهان قرار دارد،گفت: این بیاد با هر دو این افراد در حال مذاکره بوده که نیاز به مطالبه مردمی و استانی دارد که این فضا به فرهنگسرای فاتح تبدیل شود.

 

وی با بیان اینکه مرحوم فاتح نماد کار آفرینی بوده است،افزود: موانع بسیاری بر سر راه بنیاد فاتح قرار دارد که با دقت و درایتی که وجود دارد این موانع مرتفع خواهد شد.

 

هوشیار با اشاره به اینکه ۲۰ مرداد ماه سال جاری برای اولین بار در مراکزی که این مرحوم وقف کرده بود با نصب بنر و گرامیداشت مرحوم فاتح این روز را یاد آوری شد، ادامه داد: در حال حاضر در فقر کامل تصویر مرحوم فاتح قرار داریم و متاسفانه تصویر درستی از این مرحوم وجود ندارد.

 

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.