نمایشگاه اکسپو(هنر ایران) در پایتخت برگزار شد

نمایشگاه اکسپو(هنر ایران) با بیش از 120 اثر برای اولین بار در کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز ساغر نوزعیم یکی از کارآفرینان برترکشور در حاشیه برگزاری نمایشگاه اکسپو(هنر ایران) که در برج میلاد تهران برگزارشد،با اشاره به اینکه در این رویداد بزرگ بیش از 20 نفر از  هنرمندان نقاش آثار خود را به نمایش گذاشته اند،اظهار داشت: بیش از 120 اثر از هنرمندان و صاحب نظران صاحب سبک در این رویداد نقش آفرینی کرده اند.

وی با بیان اینکه هدف از این رویداد فراهم شدن بستری برای هنرمندانی است که تا کنون دیده نشده اند،افزود: ما تمام تلاش خود را کرده ایم که این افراد در این رویداد در کنار اساتید کشوری دیده و مطرح شوند.

نوزعیم با توجه به اینکه در این رویداد بخش های مختلفی برای عرضه و فروش آثار هنری در نظر گرفته شده است،گفت: حمایت و اشتغال در عرصه هنر از دیگر مزیت های این رویداد بوده و تمام تلاش خود را برای فراهم نمودن این بستر خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: استاد رحیم نوه سی یکی از نقاشان بسیار بزرگ کشور بوده که با نگاه حمایتمندانه از هنرمندان در این نمایشگاه شرکت نموده است.

نوزعیم با بیان اینکه در این رویداد تیمی از هنرمندان مطرح دارای سبک کشور حضور پبدا کرده اند،افزود: هنرمندان بسیاری از داخل و خارج از کشور در این نمایشگاه شرکت کردند که آثار آنها در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در این نشست سارا باقرزاد سفیر صلح و دوستی و از دیگر برگزار کنندگان این نمایشگاه با بیان اینکه به لطف خداوند در این مسیر حمایتهای بسیاری انجام شده است، بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده قرار است در هرفصل از سال یک نمایشگاه اکسپو(هنر ایران) برگزار شود اما با توجه به شرایط موجود اولین اکسپو در تابستان و پاییز سال جاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این رویداد با هزاران بازدید کننده و توریست هنرمند روبرو شده ایم،خاطرنشان کرد: این نمایشگاه نیز در کشورهای مختلف برگزار می شود و بسیاری از هنرمندان کشور نیز در آن شرکت می کننند.

باقرزاده با بیان اینکه هنرمندان با ثبت نام در سایت مورد نظر و بارگذاری آثار در این نمایشگاه شرکت نموده اند،گفت: آثار هنرمندان بعد از اتمام این نمایشگاه در سامانه مورد نظر باقی خواهد ماند تا آنها بتوانند با حمایتهای در نظر گرفته شده از این نمایشگاه آثار خود را به فروش برسانند.

وی با اشاره به اینکه ما در جمع خود هنرمندی را داریم که معلول است و یکی از توانمندترین هنرمندهای این رویداد به شمار می رود، افزود: این نمایشگاه با رویکرد فروش آثار هنرمندان انگیزه ای برای دیگر افراد هنرمند ایجاد کرده تا آنها نیز در برنامه های آتی در این نمایشگاه شرکت کنند.

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.