موسسه رازی در زمینه رضایت مشتری دو گواهی ایزو کسب کرد
معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از کسب دو گواهی ایزو در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و رسیدگی به شکایات توسط این موسسه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز،به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر غلامرضا درباره کسب دو گواهی ایزو درمدیریت ارتباط با مشتری و رسیدگی به شکایات توسط موسسه رازی اظهار داشت: ISO10002-2018 و ISO10004-2 استانداردهای بین المللی یکی از اهداف کلان برنامه استراتژیک موسسه رازی است و براساس این برنامه و با توجه به اقدامات انجام شده، دو گواهی ایزو در زمینه رضایت مشتریان به موسسه رازی اعطا شد.
وی با اشاره به عنوان ایزو که مخفف “سازمان تدوین استاندارد بین المللی” با هدف بهبود کسب و کار و تجارت بین المللی است، عنوان کرد: کسب گواهی ایزو به این معنا است که محصول، تحت نظارت استانداردهای مدونی تولید شده و در مصرف کننده اطمینان خاطر برای مصرف آن کالا یا محصول ایجاد می کند.
دکتر حنیفی یادآور شد: این گواهی ها برای اهداف متنوعی تدوین شده و کاربردهای متعددی دارند. ایزوهای سری 10 هزار نیز که به تازگی به موسسه رازی اعطا شده شامل راهکارهای افزایش رضایت مشتری است و تا ایزو 10004 را دربرمی گیرد.
معاون تضمین کیفیت موسسه رازی با بیان این که براساس ایزو 10001، برنامه ریزی، توسعه و پیاده سازی کدهای رضایت مشتری و در ایزو 10003 طریقه حل و فصل اختلافات بین مشتری و سازمان سنجیده می شود، گفت: فعالیت های موسسه رازی بیشتر مربوط به ایزو 10002 و 10004 است که به ترتیب درباره رسیدگی به شکایات مشتری و ارزیابی از رضایت مندی مشتری است و به همین علت پس از ایجاد بسترها و الزامات مورد نیاز در مدیریت بهبود سیستم و ممیزی مستندات موفق به کسب این دو گواهی شدیم.
دکتر حنیفی با بیان این که گواهی ایزو 10004 به واقع بازخوردی از رضایت مشتری است، اضافه کرد: اثربخشی، بی ضرری، قیمت، خدمات پس از فروش، توزیع به موقع و شبکه حمل و نقل در این سیستم سنجیده می شود و مصرف کننده با اطمینان خاطر می تواند نسبت به مصرف کالا اقدام کند.
انتهای پیام/ کهنسال