کشف ۲۰۵ کیلو مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و کرمان ۲۰۵کیلو و۵۰۰ گرم مواد افیونی کشف، ۲ خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج،علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر از طریق محورهای روستایی شهرستان بم در استان کرمان مطلع و بلافاصله موضوع را به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادر مخدر استان البرز به محور روستایی «دولت آباد – بم» اعزام و این محور مواصلاتی را تحت کنترل خود قرار دادند و که پس مدت کوتاهی با مشاهده خودروی پراید راه پاک کن و پژو 405حامل مواد، طی عملیات منسجم در ۲ نقطه مختلف خودروهای قاچاقچیان را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، بیان کرد: ماموران در این عملیات ۳ قاچاقچی  را دستگیر و طی بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ آن ها ۲۰۰ کیلو گرم تریاک و ۵کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین را کشف کردند.

سرهنگ سلیم پور در پایان با اشاره به اینکه در مجموع ۲۰۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی از قاچاقچیان کشف، ۲دستگاه خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی دستگیر شدند، اظهار کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

تماس با ما

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.