جانمایی محل هفته بازار در گرمدره مشخص شد

 شهردار گرمدره ازجانمایی محل هفته بازار نیز در دستور کار شهرداری خبر داد.

عباس دادخواه درگفت و گو با خبرنگار همگام با البرز اظهار داشت: با توجه به نیازهای شهر و پروژه هایی که تعریف شده و یا نیاز به تدوین و برنامه ریزی دارد صبح امروز چندین پروژه مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود: بازدید از مسجد جامع و بررسی طرح نما و داخل این مسجد از جمله پروژه‌هایی بود که در برنامه های بازدید امروز مورد توجه قرار گرفت و دستورات لازم در زمینه انجام و پیگیری هر چه بیشتر آن صادر شد.

دادخواه عنوان کرد: بازدید از روند ساخت آلاچیق و نیمکت‌ها و لوازم پارک کوهستان نیز از دیگر پروژه هایی بود که از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت و تدابیر و توصیه های لازم در زمینه تکمیل و انجام آن به پیمانکار و مسوولان مربوطه ابلاغ شد.

وی بیان کرد: دیگر پروژه های شهرداری نیز به صورت متوالی مورد بازرسی و بازدید قرار گرفته و پیگیری و دنبال می شود‌.

دادخواه شهردار گرمدره از ایجاد مکانی معین برای ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی، در این شهر خبر داده و اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تجمع کارگران ساختمانی در مناطق مختلف شهر این ایستگاه در خیابان انقلاب شهر گرمدره ایجاد گردید.

وی ادامه داد: کارگران‌ قشر ارزشمند جامعه ما محسوب می‌شوند که در این خصوص نیاز است با ایجاد طرحی جامع نسبت به ساماندهی کارگران در سطح شهر اقدام‌ات لازم مورد انجام و برنامه ریزی قرار گیرد.

دادخواه گفت: هم اکنون شهرداری مکانی را برای تجمع کارگران ساختمانی واقع در خیابان ورزشگاه ابتدایی خیابان انقلاب پشت فروشگاه رفاه ايجاد کرده که کارگران و شهروندان عزیز جهت کاریابی می توانند به این مکان مراجعه و در صورت نیاز از خدمات این قشر زحمتکش بهره مند شوند.

دادخواه اظهار کرد: از چندی قبل با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی پیش آمده به ویژه برای جامعه کارگری، شهرداری گرمدره با هدف تکریم و ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت، طرح ساماندهی این کارگران را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: پس از انجام مطالعات لازم دراین باره احداث این مکان به منظور ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت آغاز شد تا کارفرمایان و شهروندان متقاضی دریافت خدمات از سوی این کارگران، با مراجعه به این ایستگاه نسبت به بکارگیری کارگران اقدام کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان و کارفرمایان می‌توانند به منظور درخواست و بکارگیری کارگران ساختمانی و موقت، از طریق این مکان نسبت به بکارگیری کارگران مورد نیاز خود اقدام کنند.

دادخواه شهردار گرمدره هم چنین با اشاره به نشست شورای ترافیک شهرداری که با حضور مسوولان مربوطه برگزار شد با اشاره به طرح پیشنهادی اجرای دوربرگردان بلوار امیر آباد محدوده خیابان ورزشگاه گفت: جهت سهولت در تردد شهروندان باید به صورت متوالی مشکلات ترافیکی شهر مورد رصد و بررسی قرار گیرد‌.

دادخواه گفت: محل احداث پل عابر پیاده بر روی جاده مخصوص محدوده گلزار شهدای شهر جانمایی شده است.

وی همچنین اظهار کرد: پیست دوچرخه سواری از بلوار امیر آباد آسمان البرز در املاک شهرداری نیز جانمایی گردیده است‌.

این مسوول همچنین از مسوولان ترافیک شهرداری خواست نسبت به یکطرفه کردن برخی از خیابان های پرترافیک شهر اقدام کنند‌.

دادخواه در بخشی دیگر با اشاره به نیاز شهر در زمینه ایجاد هفته بازار بیان کرد: جانمایی محل هفته بازار نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی در آخر اعلام کرد: پیشنهادها پس از تأییده کمیته فنی و اخذ مجوز لازم از شورای ترافیک بلافاصله به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

پایگاه خبری استان البرز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.