روند تکمیل تمامی پروژه های بیمارستانی استان در دستور کار

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ضرورت دارد دانشگاه علوم پزشکی استان از روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان، گزارشی دقیق ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج ، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان که امروز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقا زیرساخت ها و سرانه های بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته است.

وی افزود: با جلسات و بازدیدهای ویژه، درصدد سرعت بخشی به روند پروژه ها و رفع موانع برآمدیم و اکنون شاهد هستیم که طرح های مغفول مانده، موثر و مهمی که در استان مورد بی مهری قرار گرفته اند، یکی پس از دیگری در حال تکمیل هستند.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد با توجه به جلسات و مصوبات و همچنین پیگیری‌ها و بازدیدهای میدانی، روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی تسریع شود همچنین ایجاد پارکینگ و همراهسرا برای مرکز جامع تشخیص و درمان انواع سرطان کشور در استان، توسط شهرداری کرج در دستور کار قرار گیرد.

عبداللهی با اشاره به بار سنگین مسئولیت و کمبود امکانات بیمارستان مدنی نسبت به تعداد مراجعان، عنوان کرد: باید هر چه سریع تر بیمارستان سیدالشهدا در کرج تکمیل شود تا به بیمارستان مدنی کمک کند.

وی ادامه داد: پروژه های بخش خصوصی نیز مورد بازدیدهای مستمر قرار می گیرند و در هر جلسه نسبت به بررسی روند کار و رفع موانع آنها اقدام می کنیم که از جمله این پروژه‌ها، بیمارستان به آفرین در فردیس و خورشید در کرج است.

استاندار البرز گفت: برای راه اندازی درمانگاه ها، مراکز بهداشت و کلینیک‌ها در استان نیز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و استقبال می کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.