خبرنگاران، مجاهدان عرصه روشنگری و مطالبه‌گری هستند

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در پیامی با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را مجاهدان عرصه روشنگری و مطالبه گری دانست.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز دکتر “افشار فتح‌الهی” در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت. در پیام مدیرعامل هلدینگ آینده پویا آمده است:
” خبر باید در نهایت زیبایی و گستردگی باشد؛ یعنی همه بفهمند.”
رهبر معظم انقلاب
۱۷ مرداد یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های قشر فرهیخته و تلاشگری است که با علم و عمل خود، حقایق را آشکار کرده و در وادی روشنگری قدم برمی‌دارند.

این مجاهدت و روشنگری، اکنون و در برهه ای که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل با تمام توان به دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای کشور عزیزمان هستند اهمیتی دوچندان می یابد.

رسانه ها، خبرنگاران و اهالی قلم با پیگیری “جهاد تبیین” و بیان عملکرد مسئولان و تاکید بر نقاط قوت آنان، منصفانه و با رعایت عدالت به نقد نقاط ضعف نیز پرداخته و به افزایش آگاهی جامعه کمک می‌کنند.

اینجانب با گرامیداشت روز خبرنگار و ادای احترام به شهید بزرگوار “محمود صارمی”، صمیمانه از زحمات و تلاش‌های بی شائبه، ماندگار و اثربخش عزیزان فعال در عرصه مطالبه‌گری، روشنگری و تبیین حقایق تقدیر و تشکر می‌نمایم و آرزوی سلامتی و بهروزی روزافزون برای همه خبرنگاران ارجمند کشورم را دارم.

 

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.