تعامل و همکاری با مدارس فرصتی برای توسعه فرهنگی شهر

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج گفت: تعامل و همکاری مدیریت شهری با مدارس فرصتی برای توسعه فرهنگی شهر است.

 

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علی قاسم‌پور در پنجاه و ششمین جلسه رسمی شورای شهرستان کرج که با حضور حجرگشت مدیر کل آموزش و‌ پرورش استان البرز معاونین و مدیران نواحی آموزش و پرورش برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش معلمان برای پرورش نسل آینده کشور گت: بی تردید تلاش معلمان در مسیر اعتلای جامعه حرکتی پرافتخار است که با هیچ جمله‌ای قابل توصیف و با هیچ هدیه‌ای قابل تقدیر نیست.

وی افزود: با توجه به امکانات مناسب که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده و همچنین وجود استعدادهای بی‌شماری که در بین نسل‌های کنونی و آینده کشور وجود دارد، ان‌شاءالله آینده این مرز و بوم رشد و پیشرفت و تعالی خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج به همکاری بین آموزش و پرورش و مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: تعامل مدارس، نهادهای فرهنگی و شهرداری‌ منجر به اعتلای زندگی شهری و توسعه پایدار می‌شود.

قاسم پور در پایان به همکاری شهرداری در تخصیص خودرو سرویس به معلمان ، ارائه مشاوره به دانش آموزان دوره متوسطه توسط شهرداری و سایر موارد اشاره کرد و یادآور شد: همه دستگاه‌ها باید با همتی جمعی نهایت تلاش خود را انجام داده تا مشکلات جامعه آموزشی به حداقل میزان ممکن کاهش یافته تا بتوان فرزندان این مرز و بوم را به درستی تربیت و سپس آموزش داد.

پایگاه خبری البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.