دانش آموزان مشکوک به کرونا اتاق جداگانه‌ای برای امتحان دارند

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم، گفت: برای دانش آموزان مشکوک به کرونا اتاق جداگانه‌ای برای امتحان در نظر گرفته می‌شود و قبل از ورود دانش آموزان به محل امتحان، از طریق تب سنج دمای بدن آنها کنترل می‌شود.

سالار قاسمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همگام با البرز اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۳۷ هزار دانش آموز در پایه نهم تحصیل می‌کنند که به طور میانگین در هر مدرسه بین ۴۰ تا ۵۰ نفر می‌شود.

وی افزود: امتحانات این پایه در مدارس محل تحصیل دانش آموزان برگزار می‌شود و نیاز به جابجایی آنها در مدارس دیگر نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: امتحانات این پایه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن مستمر کلاس‌ها اندیشیده شده است.

وی در خصوص برگزاری امتحانات پایه دوازدهم عنوان کرد: در مجموع ۲۲ هزار دانش آموز در البرز در این پایه تحصیل می‌کنند که ۱۰۰ حوزه اجراییه برای برگزاری امتحانات آنها در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: دانش آموزان این پایه‌ها نگران امتحانات حضوری نباشند چون سوالات بر مبنای آموزش‌های مجازی طراحی شده و ۳۰ درصد از مفاد کتب درسی که ضروری نبوده و در آموزش‌های مجازی به آن پرداخته نشده، از امتحانات حذف شده است.

قاسمی تاکید کرد: برای دانش آموزان مشکوک به کرونا اتاق جداگانه‌ای برای امتحان در نظر گرفته می‌شود و قبل از ورود دانش آموزان به محل امتحان، از طریق تب سنج دمای بدن آنها کنترل می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراه کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.