اجرای برنامه های آرامش بهاری در ۸۰ بقعه متبرکه البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ضیافت الهی از نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز می شود، گفت: برنامه های این طرح در ۸۰ بقعه متبرکه استان به مدت یک ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی صبح امروز در نشست خبری  که با حضور خبرنگاران در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج با موضوع اعلام برنامه های «آرامش بهاری در ضیافت الهی» برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز میزبان ۸۰ امامزاده عظیم الشان است، اظهار کرد: همه بقاع در سطح استان نسبت به اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری فعال می شوند.

وی افزود: در این بقاع متبرکه برنامه های ماه مبارک رمضان همچون قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم، ترتیل خوانی، برگزاری برنامه های نوروزی و تحویل سال برگزار خواهد شد.

دشتکی گفت: در این مدت بیش از یک هزار نفر خادم بقعه ها و حدود ۱۵۰ نفر مبلغ و به مردم و زایران ارایه خدمات می دهند.

وی با اشاره به اینکه خانواده محوری در برنامه های امامزادگان وظیفه ما را سنگین تر کرده تا پرمحتواتر کار کنیم، افزود: مدیریت محیط تعاملی در 2 بخش مردمی و دولتی از اولویت های کاری ما بوده که در حوزه مردمی و دستگاه های غیردولتی با همه گروه ها اوقاف با آغوش باز از عموم مردم استقبال می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد: تقویت حضور هیات امنا در اماکن دینی و موقوفات و تقویت امین با محوریت افراد صالح برای تولیت موقوفات و رقبات از جمله برنامه هایی است که در طول سال اجرا می شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.