وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی طرح آفتاب به متقاضیان ارائه می‌شود

مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان بانک سینا گفت: وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی طرح آفتاب با کارمزد صفر درصد به متقاضیان ارائه می‌شود.

به گزارشپایگاه خبری همگام با البرز سعید ترابی درنشست خبری که در سالن جلسات بانک سینا در استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از سهام داران اصلی بانک سینا بنیاد مستضعفان بوده است و‌ صندوق توسعه ملی بخشی از سهام بانک سینا را خریداری کرده است و جزو سهامداران اصلی بانک سینا هستند.

وی با اشاره به اینکه بانک‌سینا جزو شفاف ترین‌بانک خصوصی کشور است، افزود: این بانک ۱۳ شعبه را در منطقه البرز ، قزوین و زنجان دارد که ۷شعبه ما در استان البرز دایر است و اعتقادی به گیترش شعبه نداریم و‌کیفیت برای این بانک از همه چیز مهمتر است.

مدیر عامل بانک شعب سینا در استان البرز با بیان اینکه جزو بانکهایی هستیم که از مظر خدمات الکترونیکی و خدمات برترین رتبه را به خود اختصاص داده ایم، گفت: در راستای هدف بانک سینا فعالیت های اجتماعی خود را مانند بحث محرومیت زدایی گسترش دهد ودر این بانک با وجود مدیر عامل بنیاد مستضعفان مناطق محروم هدفگذاری شدندو تسهیلات کمک معیشتی و اشتغال در این مناطق پرداخت شده است.
ترابی با اشاره به اینکه تا کنون ۲۳ هزار میلیارد تسهیلات در حوزه محرو‌میت زدایی پرداخت کرده ایم ،عنوان کرد: در تسهیلات تکلیفی مانیز در حوزه فرزند آور و ازدواج‌ به دایل تسهیل در امور جزو برترین بانک ها طلق نظر سنجی های انجام شده بوده است.

مدیر عامل بانک سینا در البرز با بیان اینکه با توجه به رای هئت مدیر بانک سینا به جای چاپ سر رسید در عید هزینه آن برای مناطق محروم و خرید چند دستگاه امبولانس پرداخت شد، گفت: با طرح ۳ ساله الکترونیکی شدن بانک سینا بسیاری از شهروندان می توانند خدمات بهتری را اخذ نمایند و کاربران می توانند با استفاده از پلتفورم سیبانک تمام کارهای بانکی خود. را انجام دهند.

ترابی با اشاره به اینکه در بانک سینا ۱۷محصول تسهیلاتی وجود دارد که در بانک داری خرد تجاری و اجتماعی تقسیم شده است که طرح وام قزالحسنه آفتاب از همین نوع بوده است،افزود: این طرح با کارمزد صفر و بدون سود بوده که برای اولین بار توسط بانک سینا طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح های قزالحسنه بانک سینا تاسقف ۳۰۰ میلیون ریال بوده و قابل انتقال به همسر فرزند و پدر و مادر بوده است، بیان کرد:حداقل مبلغی که می توانند برای افتتاح حساب و وام دریافت کنند ۵۰ هزار تومان بوده است.

ترابی با بیان اینکه در حال حاضر 120میلیون تومان در ۱۰ماهه گذشته به کمیته امداد البرز و زنجان و قزوین پرداخت تسهیلات داشته ایم ،افزود : ۴۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات قزالحسنه ۴ درصد به بهزیستی البرز، زنجان و قزوین پرداخت شده است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.