جاعل عناوین دولتی در البرز دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری جاعل عناوین دولتی که قصد انجام امور اداری خلاف قانون را داشت، در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز ز پلیس البرز ، سرهنگ محمد نادربیگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز فعالیت فردی با مشخصات معلوم در زمینه جعل عناوین دولتی محرز و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی ، متهم حین مراجعه به یکی از واحدهای دولتی برای سوء استفاده از عناوین جعلی شناسایی و دستگیر شد.

نادربیگی گفت: پس از انتقال متهم به مقر سازمان اطلاعات، تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز شده و تا کنون متهم به چند فقره کلاهبرداری از این طریق اعتراف کرده است.

در این جلسه فرمانده انتظامی کرج از دستگیری چهار سارق لوازم خودرو با ۵۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ پیمان گودرزی اظهار کرد : در اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور، ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر حین گشت زنی فعال و هدفمند در مناطق خلوت و مستعد سرقت به چهار نفر که در حال سرقت از داخل خودرو بودند برخورد و برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان به محض مشاهده واحد گشت قصد متواری شدن از محل را داشتند که با سرعت و دقت عمل مأموران دستگیر و پس از انتقال آن ها به کلانتری مشخص شد که این افراد از سارقان سابقه دار استان هستند که به تازگی از زندان آزاد شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی لوازم خودرو سرقتی از مخفیگاه متهمان، گفت: متهمان که با مشاهده مستندات غیرقابل انکار ماموران چاره ای جز بیان حقیقت را نداشتند، به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق مختلف کرج از جمله منطقه رجایی شهر اعتراف کردند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.