مدیریت سنتی،عدم پویایی و رقابت بین انواع بازارهای شهر فسادسازاست

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر گفت: مدیریت شهری هر چه سریعتر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی را تعیین و تکلیف کند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر در بررسی متمم پیشنهادی بودجه 1402 سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های شهرداری کرج اظهار داشت:مدیریت این سازمان شرایط مطلوبی ندارد و به عنوان یکی از سازمان های کم اثر شهرداری کرج محسوب می شود مدیریت شهری هر چه سریعتر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی را تعیین و تکلیف کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ضمن انتقاد از عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی افزود: دو سال است که پارلمان شهری چند ردیف بودجه از جمله جانمایی و احداث بازار دائمی عرضه دام،احداث و تجهیز جایگاه استقرار کارگران فصلی و همچنین ایجاد روزبازار و بازارهای روز که شهر کرج و بخصوص محلات کم برخوردار در سرانه آن با کمبود مواجهه است با عدم توفیق در جذب آنها یا حذف کامل این کدها صورت گرفته است که جای تاٌمل و تاٌسف دارد.

رحیمی عنوان کرد:متاسفانه نگاه این سازمان فقط شروع و پایان ساعت فعالیت بازار روزها است که آن هم با عدم نظارت درست بر فعالیت غرفه داران و عدم توجه و اهمیت به رضایت شهروندان همراه است و تغییر سبک کار بازرگانی و بروز رسانی در این سازمان مشاهده نمی شود.

عضو شورا اسلامی شهر کرج در پایان یادآور شد فقدان رقابت بین انواع بازارهای موجود شهر،مدیریت سنتی،عدم توجه به امور بازرگانی نوین این سازمان را به زوری به ورشکستگی می کشاند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.