تجلیل از خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز دیدار با خانواده‌های شهدا را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا دانست.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز به همراه ابراهیم مردانی، معاون توسعه مدیریت و منابع و تعدادی از کارکنان با خانواده معظم شهید «کوروش احمدی» دیدار کردند.

زندی‌فر در این دیدار افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران آبروی این مرز و بوم و مایه عزت و سرافرازی کشور در تمامی عرصه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه امروز آرامش و اقتدار میهن عزیز اسلامی از برکت خون شهیدان است، افزود: راه شهیدان همچنان ادامه دارد و امروزه می‌بینیم که جوانان پاک با تأسی از سیره شهیدان دوران دفاع مقدس برای حفظ این کشور جان خود را فدا می‌کنند.

این مسئول قدردانی و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را تجلیل از ارزش‌های نظام اسلامی دانست و گفت: خانواده‌های شهدا ولی‌نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولان است.

زندی‌فر دیدار با خانواده‌های شهدا را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا دانست و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان نظام و خادمان به شهداست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و چنین شیرانی را در دامان خود پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند. در این دیدار مادر شهید کوروش احمدی به بیان خاطراتی از شهید پرداخت. لازم به ذکر است طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زهرا (س) در این هفته مدیرکل راهداری البرز با پنج خانواده شهید دوران دفاع مقدس دیدار می‌کند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراه کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.