کتاب گنجینه النبی رونمایی شد

رونمایی از کتاب گنجینته النبی که با حضور جمعی ازاصحاب رسانه و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز فرید نجف نیا در مراسم رونمایی ازکتاب گنجینه النبی که با حضور جمعی ازاصحاب رسانه و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گزار شد، اظهار داشت: از مهمترین و اساسی ترین رسالت ارشاد حمایت از نویسندگان و هنرمندان است.
وی افزود: این اثر سیزدهمین اثر امیررضا احمدی نوجوان 19 ساله استان البرز بوده که قابل نقد است و جزو کتابهایی است که مورد حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.
نجف نیا با اشاره به اینکه از این کتاب هزار نسخه تا کنون به چاپ رسیده است، عنوان کرد:این کتاب بر گرفته ازشعرهای آیینی است که با مقدمه حاج ابراهیم فلاح نژاد آغازشده است.
در این جلسه نوروزی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی ازچنین هنرمندانیحمایت کامل می کند، افزود:با توجه به حوادث اخیر و مظلومیت همراه با اقتدار مردم فاسطین تصیم گرفتیم تا چهارشنبه هفته جاری را به عنوان روز تبلیغات برای فلسطین قرار دهیم و به تمام نهادها و دستگاه هایی که سازه های تبلیغاتی دارند نامه مکتوب و بیانیه نیزصادر کرده ایم تا این روز در شهر کرج به نمادی برنشان دادن حمایت البرز ازمردم مظلوم ومقدر فلسطین باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.