حضور قدرتمند صنایع در البرز وظایف خطیری را متوجه مسئولان اقتصادی استان می‌سازد

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: با عادی شدن شرایط کشور در بحث مقابله با بیمای کرونا امید است که اقدامات مثبت در حوزه اقتصادی استان از جمله توسعه صنعت و تولید حاصل شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز یداله مالمیر در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز و تکریم رئیس پیشین این سازمان با اشاره به موقعیت و جایگاه مهم استان به لحاظ صنعتی بودن اظهار کرد: حضور قدرتمند و قابل توجه صنایع در البرز موجب شده که وظایف خطیری متوجه مدیران و روسای مرتبط به حوزه اقتصادی استان باشد، به ویژه در سه سال گذشته که به دلیل شیوع بیماری کرونا مشکلات زیادی در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور از جمله صنعت حاصل شد.

وی افزود: اکنون که روزهای سخت درگیری با بیماری کرونا را سپری کرده و به شرایط عادی بازگشته‌ایم، امید است که در سایه تعامل دستگاه‌های مختلف اثرگذار در حوزه اقتصاد استان از جمله کمک به توسعه صنعت و تولید البرز اقدامات مثبتی انجام شود.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه به نمایندگی از فعالان اقتصادی بخش خصوصی از جمله تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان استان از زحمات و تلاش‌های رامین ربیعی رئیس پیشین سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در سالیان گذشته تقدیر کرد و گفت: در طول این سال‌ها تعامل مناسبی در عرصه تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها میان سازمان صمت و اتاق بازرگانی البرز برقرار بوده است.

مالمیر عنوان کرد: امید است در ادامه فعالیت‌های سازنده سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز و با حضور محمد انصاری سرپرست جدید این سازمان که سالیان متمادی است در عرصه خدمت در حوزه صنعت و معدن استان حضور داشته است، شاهد اقدامات سازنده و اثرگذار در این بخش‌ها باشیم.

وی ادامه داد: امید است با برنامه‌هایی که برای سالیان پیش‌رو در دستگاه‌های اجرایی حوزه اقتصادی البرز از جمله سازمان صمت پیاده‌سازی خواهد شد، شاهد رفع مشکلات صنایع استان باشیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.