راه اندازی نظام پیشنهادات کمیته امداد امام خمینی (ره)

مردم نیک اندیش استان البرز می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی مشارکت کنند

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز ابوالفضل فلاح قنبری مدیر اداره برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد البرز با اشاره به راه‌اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد اظهار داشت: هدف از این اقدام بسط و توسعه ی همفکری کارکنان و عموم مردم نوعدوست در تصمیم سازی های مدیران ارشد و بهبود عملکرد و خدمت رسانی مطلوب و شایسته به نیازمندان می باشد.

فلاح قنبری ارائه ایده‌های جدید در راستای بهینه سازی سیاست‌ها و برنامه ها، فرآیندها، خدمات، منابع انسانی، سیستم های اطلاعاتی و ضوابط امداد و بهبود عملکرد و ارتقای خدمات به نیازمندان را از دیگر اهداف مشارکت برشمرد و افزود : در این راستا کمیته امداد آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی، نظرات همکاران و مردم نیکوکار است.

وی اضافه کرد : مردم نیک اندیش استان البرز می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی مشارکت کرده و پس از ورود به سامانه از قسمت پیشنهاد های مردمی نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

مدیر اداره برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد البرز با اشاره به شرایط ثبت پیشنهادات در این سامانه گفت: پیشنهاد‌ها باید در راستای بهبود اهداف و برنامه‌های امداد، بهبود فرآیند‌های فعلی، بهبود ارائه خدمات امداد و بهبود وضعیت نیروی انسانی امداد باشد.

وی تصریح کرد: پس از ثبت پیشنهاد در سامانهpishnahadat.emdad.ir کدپیگیری به پیشنهاددهنده ها تخصیص می‌یابد که می‌توانند کلیه مراحل بررسی پیشنهاد خود را در سامانه پیگیری کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.