آبفا و توزیع برق البرز به حالت آماده باش درآمدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: از مشترکین آب و برق استان تقاضا می‌شود تا پشت سرگذاشتن موج گرما مدیریت مصرف را مد نظر قرار دهند تا این شرایط را با کمترین مشکل سپری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مهدی مهرور با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی شاهد استقرار موج گرما در البرز تا دوشنبه هفته آینده هستیم؛ اظهار داشت: این گرما باعث شده میزان مصرف برق و آب به طور بی سابقه‌ای افزایش یابد و وضعیت خدمت رسانی در این حوزه‌ها را به مرز هشدار برسد.

وی افزود: در شرایط آبفا و شرکت توزیع نیروی برق البرز در وضعیت آماده باش کامل هستند تا این شرایط با کمترین مشکلی سپری شود.

وی با اشاره به گلایه ساکنان برخی مناطق استان در خصوص قطعی آب گفت: این قطعی به خاطر نوسانات برق بوده و خوشبختانه از دیروز عصر مشکل برطرف شده و در حال حاضر مشکل جدی در این زمینه وجود ندارد.

مهرور بیان کرد: در حال حاضر مشکل عمده افت فشار آب در برخی مناطق است که با تمهیدات اندیشیده شده به زودی برطرف می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: در شرایط موجود برنامه ریزی لازم برای افزایش تانکرهای آبرسانی به مناطقی که با افت فشار یا قطعی احتمالی آب مواجه هستند صورت گرفته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: از مشترکین آب و برق استان تقاضا می‌شود تا پشت سرگذاشتن موج گرما مدیریت مصرف را مد نظر قرار دهند تا این شرایط را با کمترین مشکل سپری کنیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر برنامه ریزی کوتاه مدت برای تامین آب مشترکین البرزی، برنامه های بلند مدتی چون حفر چاه، احداث تصفیه خانه‌های جدید و افزایش میزان ذخیره آب در دستور کار قرار گرفته است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.