انصراف دسته جمعی اعضای انجمن روابط عمومی های ایران در البرز

جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی های ایران در البرز به نشانه اعتراض به روند ارائه خدمات از سوی این انجمن به اعضا، انصراف خود را از عضویت اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز شنیده ها حکایت از آن دارد که هیات مدیره انجمن روابط عمومی های ایران در البرز بارها در خصوص روند ارائه خدمات این انجمن اعتراض کرده اند و خواستار تحقق و اعمال مفاد اساسنامه و قوانین مربوطه شدند.
آنچه که در این راستا مورد گلایه هیات مدیره قرار گرفته، دریافت حق عضویت و ایجاد ساختار و جمعیت پوشالی بدون اتخاذ تدبیر برای ارتقا جایگاه علمی و ارائه خدمات به اعضا است.

فلسفه وجودی این انجمن بر مبنای حمایت از فعالان عرصه روابط عمومی و همچنین ارتقا علمی آنها است، از این رو علیرغم تلاش های صورت گرفته برای احیای این تکلیف، هیات مدیره انجمن روابط عمومی های ایران در البرز عطای عضویت را به لقایش بخشیده و به صورت دسته جمعی از این انجمن خارج شدند.

شایان ذکر است برخلاف عدم حمایت انجمن ایران، از سال ۹۸ با تاسیس این انجمن در البرز اتفاقات خوبی رقم خورد که از جمله آن برگزاری جشنواره روز روابط عمومی، برگزاری همایش های مختلف در راستای تقویت جایگاه روابط عمومی هاو برگزاری دوره های مختلف در حوزه روابط عمومی توسط انجمن استان البرز بود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.