شرکت خدمات شهر صنعتی اشتهارد پس از هشت ماه از بلاتکلیفی درآمد

رییس دادگستری اشتهارد از حل مشکل شرکت خدماتی شهرک صنعتی این شهرستان پس از هشت ماه بلاتکلیفی با ورود دستگاه قضایی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حامد مومنی‌نژاد در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت: با ورود دادگستری اشتهارد مشکل «شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد» که وظیفه مدیریت شهرک صنعتی و ارائه خدمات به بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی مستقر را دارد پس از هشت ماه بلاتکلیفی برطرف شد.

وی افزود: اشتغال بیش از ۴۰ هزار نیروی کار، یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی خاورمیانه به شمار می‌رود.

مومنی نژاد افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، سیاست های کلان نظام و قوه قضاییه و برنامه های ابلاغی دادگستری کل استان البرز در راستای حمایت از تولید داخلی و مانع زدایی در مسیر تولید کنندگان، دادگستری شهرستان اشتهارد ورود جدی در این حوزه داشته است به طوری که چهارشنبه‌های هر هفته را به ملاقات با صنعتگران و در برخی موارد حضور در واحدهای صنعتی اختصاص داده است.

وی گفت: سال گذشته ۱۲ بازدید از شهرکهای صنعتی اشتهارد توسط مسئولان دادگستری انجام شده که در این بازدیدها با حضور در بیش از ۴۰ شرکت و واحدهای تولیدی، مشکلات آنها را در محل بررسی و در برای حل آنها تصمیمات اتخاذ شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های جدی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد، وضعیت بلاتکلیف شرکت خدمات شهرک صنعتی بود خاطرنشان کرد : این شرکت وظایف مهم و متعددی از جمله کنترل ورود و خروج محصولات تولیدی، تامین امنیت کارخانجات، مرمت و نوسازی معابر، اطفاء حریق، نگهداری فضای سبز، انجام امور مربوط به تصفیه خانه را برعهده دارد که بلاتکلیفی و فعال نبودن آن می‌تواند موانع جدی را پیش روی صنایع و تولید کنندگان قرار دهد.
وی با تشریح علل مشکل پیش آمده در مورد شرکت مذکور یادآور شد: اداره و مدیریت امور «شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد» به عنوان یک شرکت سهامی خاص به مانند هر شرکت دیگری بر عهده هیئت مدیره و نظارت بر عملکرد شرکت بر عهده بازرس و یا بازرسین منتخب است؛ مجمع عمومی عادی این شرکت در شهریور سال گذشته برگزار شده و هیات مدیره و بازرسین و اعضای علی البدل انتخاب شدند.

رییس دادگستری اشتهارد گفت: با توجه به اختلافات پیش آمده بین منتخبین و برخی ادارات مربوطه، ثبت صورتجلسه مجمع عمومی بیش از هشت ماه به نتیجه نرسیده بود و این وضعیت منجر به ایجاد مشکلاتی از قبیل معطل ماندن امورات صنعتگران و تولید کنندگان مستقر در شهرک و عدم پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شده بود.
وی اضافه کرد: این تلاش‌ها نتیجه داد و صورتجلسه مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد با موضوع انتخاب هیات مدیره و بازرسین با دستور قضایی صادره در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.