تا پایان دوره پنجم شورا ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی ‌شهری اضافه می شود

شهردار کرج گفت: تا پایان دوره پنجم شورای شهر کرج۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی ‌شهر ضافه می شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علی کمالی زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح پارک ۱۷ و نیم هکتاری محیط‌بان، اظهار داشت: ازآنجایی ‌که توسعه فضای سبز در محلات و مناطق کم برخوردار در اولویت قرار دارد، احداث این پارک در دستور قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه پارک محیط‌بان ازجمله پروژه‌های فاخر شهر است که در این دوره مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده است، افزود:  هدف از اجرای این اکو پارک ایجاد توازن بین محیط‌های انسان‌ساخت و محیط‌های بکر است واحداث این‌گونه پروژه‌ها به ایجاد فرهنگ زیست‌محیطی و توسعه پایدار کمک می کند.

شهردار کرج عنوان کرد: مدیریت شهری در سه سال و نیم اخیر با توجه به  تورم و رکود اقتصادی حاکم بر کشور توانسته پروژه‌های مختلفی ازجمله عمرانی را اجرا کند.

کمالی زاده با اشاره به افتتاح ۱۷ پارک در این دوره، گفت: سرانه فضای سبز شهر نیز با افزایش سه متری همراه بوده است.

وی در ادامه به اهمیت راه‌اندازی متروی کرج تا پایان بهار ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: تزریق ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ‌منظور توسعه حمل‌ونقل عمومی در دستور کار قرار گرفت و عملیاتی شد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه مدیریت شهری توسعه حمل‌ونقل عمومی در مناطق کم برخوردار را در اولویت قرار داده ایم، گفت: در آخرین روزهای سال ۹۹ اختصاص ۶۸۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به حوزه حمل‌ونقل شهری کرج بود که یک اتفاق بسیار مهم تلقی می شود.

کمالی زاده در بخش دیگری به افزایش ۵۰ دستگاه اتوبوس به سیستم حمل‌ونقل عمومی کلان‌شهر کرج تا پایان دوره پنجم شورای شهر خبر داد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.