ارائه خدمات فرهنگی به بیش از8 هزار دانش آموز و دانشجوی کمیته امداد البرز

طی سال گذشته یک میلیارد و 818 میلیون تومان جهت ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، موردحمایت کمیته امداد البرز اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید آموزش و ارتباط مستمر و هدفمند تربیتی با مددجویان داشته باشیم گفت: طی سال گذشته یک میلیارد و 818 میلیون تومان جهت ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، موردحمایت کمیته امداد البرز اختصاص یافت.

محمدی فرد با بیان اینکه در سال گذشته خدمات فرهنگی به 8285 دانش آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی ارائه شده است گفت : 2 میلیارد و 600 میلیون تومان وام دانشجویی با مشارکت بانک های عامل با عنوان وام دانشجویی جهت نیاز های ضروری دانشجو یان پرداخت شده است.

وی افزود : اجرای طرح کشوری ۳۱۳ در روستا، طرح یاس،ثبت نام رایگان مددجویان مستعد در مدارس هیات امنایی و غیر انتفاعی (مدارس همدل ) ، جلسات اندیشه ورزی و آموزش‌های تخصصی موشن و تدوین از دیگر خدمات حوزه فرهنگی این نهاد می‌باشد.

محمدی فرد تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 2 هزار نفر از مددجویان البرزی در طرح شوق زیارت و با مشارکت خیران به مشهد مقدس و قم و کربلا اعزام شدند.

مدیر کل کمیته امداد البرز افزود : سایر برنامه‌های فرهنگی صرفا با هدف کاهش فقر فرهنگی، افزایش آگاهی، خدمات روانشناسی مشاوره فردی تحصیلی خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.