تکواندو البرز خودکفا می شود

رئیس هیات تکواندو استان البرز گفت: مهمترین کار ما در شش ماهه گذشته در اختیار قرار گرفتن خانه تکواندو بود تا خانواده تکواندو در این خصوص دغدغه ای نداشته باشند‌.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد انصاف دوست اظهار داشت: خوشبختانه با مجموع اقداماتی که صورت گرفته از بابت ملزومات اداری و برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف نیازی به اجاره کردن تجهیزات نداریم.

وی افزود: عملیات بهسازی و بازسازی خانه تکواندو طی ماه های اخیر در حال انجام بوده تا بتوانیم فضایی شایسته و در خور تکواندو پر افتخار البرز داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: در جهت حفظ حرمت و تکریم جامعه داوری اقدام به ساخت محلی مناسب بابت برگزاری جلسه هماهنگی داوران کردیم.

انصاف دوست در ادامه گفت: با رای اعتمادی که اعضا مجمع به بنده دادند در شش ماهه گذشته عملکردی به میزان چهار سال گذشته را ثبت کردیم واز این بابت از همه اعضای هیات از جمله از کمیته های فعال هیات صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم دیگر کمیته ها نیز در سال جاری به جرگه این عزیزان بپیوندند.

انصاف دوست با تاکید فراوان بر رعایت اصول فنی و اخلاقی در سطح باشگاه ها گفت: از مربیان استان می خواهم با احترام به قوانین جاری باشگاه داری به اداره کلاس های خود بپردازند و با جلوگیری از برگزاری کلاس های مختلط زمینه مانع اخطار و پلمپ باشگاه ها شوند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.