اهداء کفش و لباس عید به 280 فرزند ایتام و محسنین محمد شهری

مرکز نیکوکاری معراج در ایام جشن نیکوکاری خانواده های ایتام و محسنین منطقه محمدشهر را جهت خرید رایگان پوشاک و کفش عید به ارزش 800 میلیون تومان به نمایشگاه فجر تهران اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز رئیس کمیته امداد امام (ره) محمدشهر با اشاره به تعامل و هم‌افزایی مرکز نیکوکاری معراج با کمیته امداد اظهار داشت: به همت این مرکز نیکوکاری 280 نفر از خانواده های ایتام و محسنین منطقه محمدشهر جهت خرید رایگان پوشاک و کفش عید به ارزش 800 میلیون تومان به نمایشگاه فجر تهران با 7 دستگاه اتوبوس که توسط شهرداری تدارک دیده شده بود اعزام و در قالب جشن نیکوکاری ، اقلام مذکور به مددجویان محترم هدیه گردید.

طاهری با اشاره به اینکه این نهاد، تمامی ظرفیت‌های موجود را در جهت خدمت به محرومان بکار بسته است گفت: هزینه این هدایا از طرف خیرین مرکز نیکوکاری معراج تأمین‌شده است.

وی افزود: این مرکز که جز حامیان حقوقی ایتام هست ماهانه با هماهنگی این نهاد به 166 یتیم و فرزند محسنین مورد حمایت کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیز ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به ایام عید نوروز و نیاز خانواده‌های محروم به پوشاک و کفش گفت: از خیرین دعوت می‌شود تا در پویش عیدی برای همه در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) شرکت نمایند.

وی دامه داد: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از 400 مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۰ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.