کم فروشی در برخی از تولید کنندگان وجود دارد

دیرکل استاندارد استان البرز از کم فروشی برخی از تولید کنندگان خبر داد.

به گزارش پاایگاه خبری همگام با البرز محمدحسین طاهری ظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد، با بیان اینکه استان های تهران و البرز بیشترین فراوانی به لحاظ تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی را دارند،اظهار داشت: در این بخش موضوع کم فروشی یکی از مشکلات است که اداره کل استاندارد البرز در کنار نظارت کیفی به موضوع نظارت کمی نیز ورود پیدا کرده است.

وی افزود: تمام واحدهای تولیدی و صنعتی به ویژه صنایع شاخص البرز زیر رصد دقیق بارزسی استاندارد قرار گرفته تا اوزان بسته بندی ها مطابق با مندرجات روی آنها به بازار عرضه شود.

مدیرکل استاندارد البرز بیان کرد: البرز به دلیل همجواری با پایتخت به واسطه حجم واحد های تولیدی و کریدور اصلی اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است و برهمین اساس محصولات صنایع البرز به خوبی از لحاظ کمی و کیفی مورد بررسی آزمایشگاهی استاندارد قرار می گیرد.

طاهری خاطرنشان کرد: انتظار می رود رسانه های جمعی در بحث کمی و کیفی محصولات تولیدی البرز به کمک اداره کل استاندارد بیایند و کاستی ها و نواقص را اطلاع رسانی کنند.

وی بیان کرد: برخی مراکز دولتی و غیر دولتی استان در ماه های گذشته اقدام به صدور گواهینامه های غیر قانونی آموزشی صادر کردند که با آنها برخورد قانونی صورت گرفت .

طاهری گفت: تلاش ها براین است تا در حوزه های مختلف تولیدی ، آموزشی و خدماتی شاخص استاندارد ها را در البرز ارتقا بخشیم .

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

 

 

.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.